söndag 1 mars 2009

Dynamiska duon gör London från tredje maj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj, då missar ni ju gästföreläsningen om aborts konsekvenser. but no matter, london är bra. se till att hamna på the doves uteservering i h'smith. väldigt mysig pub. you'll have to recommend clubs so i'll know what's what.

Aina sa...

Ajdå. Skulle möjligen vara att simulera lite sjukdom för att inte missa föreläsningen (vi är hör och häpna tillräckligt vuxna för avbeställningsskydd), eller så kanske du kan skriva ett litet referat av föreläsningen i efterhand till oss.

Anonym sa...

i och för sig kommer föreläsningen handla om ett examensarbete som antagligen ska vara klart i vår. tänkte lägga vantarna på ett ex och det skulle jag kunna sprida.
blev lite chockad också. jag skrev till min kusse om att hälsa på henne i london och april-maj är ett av två heta alternativ. (om jag skulle varit i dina kläder (och det hade varit sjukt hett) hade jag dragit till london in a heart beat.)