torsdag 19 mars 2009

Bläigt allt är.
Letar lägenhet för kollektivet är i upplösande. 162 sökande till en etta jag såklart inte får. Hade varit trevligt att inte behöva slösa bort tre års kötid på ett ställe där jag inte ens vill bo.
Tenta imorgon, orkar inte. Sen hasta iväg och ha möte med projektarbetshandledare.
Åka iväg med kärleksakuten i helgen, kul men lite stressad för att jag ska hålla i övningar som behöver förberedas. Inga timmar över egentligen. Och när ska jag packa?
Ont i halsen, tror jag håller på att få en halsböld.


Dagens låt: Red House Painters- Shock me

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ett rum över i min lägenhet. 2300/månad inkl. el och internet. En trea som du isf måste dela med mig. Fysikgränd 41. Inlfyttning 1/4.

0768373968
tiger_fv@hotmail.com

Annars kan du tipsa någon annan som behöver boende. :D

Jag är ganska trevlig och gillar att ha fint runt mig.

Ylva sa...

sweet! låter ganska lockande faktiskt men 1/4 är lite för tidigt för mig att flytta+ att jag o aina nog ska flytta ihop nu. men snällt!!

Anonym sa...

Naw. :( Okej. Aina är säkert nästan lika trevlig som mig. :)

Edvin får flytta in istället. Han är säkert nästan lika trevlig som dig.

Om du bjuder mig på din inflyttare så bjuder jag dig på min. Deal? :D

Ylva sa...

Jo, säkert nästan. Låter som en bra deal, vår lär bli i augusti kanske :)

Anonym sa...

Min lär bli i April. Men jag är här i Augusti med. :D