fredag 10 april 2009

Nere i kulverten på sjukhuset.



Mellan E och U, (så långt bort man kan komma från mitt jobb, numera enda stället där jag kan hämta ut kläder grrr) ungefär vid geriatriken finns det en lång ödslig korridor.



I den långa korridoren finns en väldigt liten dörr.



Är det någon som insinuerar att "hobbitism" är en hormonell rubbning? Va?! Va?!

Klicka på bilden om du vill att den ska bli större.

Förövrigt: Fatta vad folk är galna efter min skit på tradera. De måste bara ha suttit och väntat på att någon som jag skulle komma.

4 kommentarer:

vincent sa...

Haha!! Den var ju underbar. Jag älskar den där dörren nu. Den delar förstaplatsen med den dörren som finns i kulverten under blodcentralen som det står "Varning bråddjup!" på. :D

Ylva sa...

har alltid undrat vad som händer om man öppnar "varning bråddjup"-dörren...blir det som ett stort sug som drar ner en i en djupt hål?

vincent sa...

Jag vet inte.. Jag måste, måste, måste öppna nu. :D

Frida sa...

Hej, blir glad nar jag laser blogen. tankte ju gora en sjalv men det finns daligt med internet. Nar jag kommer at kommer det att komma sa mycket info att du inte orkar lasa, det lovar jag! Allt ar bra i alla fall, alla har overoser oss med inbjudningar och guidningar pa arbetsplatser mm. Kul kul. I fredags blev vi bjudna pa promoveringsmiddag och proffesorerna drack sa det skvalade, sammtidigt som de blev gladare och gladare. Vi har dock inget slappt som vi trodde. 9 till fem eller tom sju brukar det bli. Vadret ar i alla fall underbart, det har vart minst 25 grader hela tiden, och solsken. Vi hors, kram och puss, halsa alla