tisdag 26 maj 2009

skryter

Idag tejpade jag och Aina upp massa F! material överallt i hela världen (mest på nus och nere på stan). Kändes mycket bra och tillfredsställande. Verkar annars väldigt välbehövligt för träffade en bekant när jag var och handlade kvarg med vaniljsmak(tror förövrigt på en renässans för min största kärlek-kvarg) på ica som inte ens visste att F! ställde upp i valet...Så glöm inte att rösta 7 juni eller passa på att förhandsrösta redan nu så att det inte glöms bort!

(I Ume finns ialf valsedlar. Annars ska man bara skriva "feministiskt initiativ" på lappen så blir det att man väljer det första namnet på valsedeln dvs Gudrun. Så man ska alltså inte skriva Gudrun utan bara feministiskt initiativ.)

Lite senare:
DN skriver att F! är det hbt-vänligaste partiet enligt RFSL(bra!) och att SD får bottenplatsen och någon kommenterar att "Vänta nu, vad var det som var positivt i undersökningen? Att vara väldigt HBT-vänlig, eller att inte vara det? Jag skulle då inte se det som en merit för en politiker att han/hon vurmade för homo-bi-transsexuella, sådant vurmande har vi nog av".
Måste sluta läsa kommentarer som folk skriver på tidningarnas nätupplagor(aftonbladet är värst)-blir ju bara människofientlig och bitter. Båda dåliga saker för en blivande läkare att vara har jag hört.

Nu ska jag läsa lite i Juloratoriet och gråta tyst i kudden.

2 kommentarer:

Den Mossgröna HBT-bloggen sa...

Tänkte precis samma sak: alla idiot-kommentarer i bloggar och på hemsidor gör att man snart förlorar all tro på mänskligheten.

LYCKA TILL I EU-VALET!!!

Aina sa...

sjuk kommentar