lördag 2 maj 2009

Tror inte på begreppet kreativt kaos.

Valborg har varit lugn(spara sig till LONDON!) men väldigtväldigt trevlig.
Kollat på alla kids med folkisar på Campus, sett en väldigt lam "eldshow" lyssna på Two white horses och David Sandström overdrive (jaha David, du är från öst-teg har jag förstått. vad är det som skiljer väst-teg från öst-teg? David- "främst geografin skulle jag säga.."). Sen frös vårt lilla gäng rumpan av sig och gick till Filip och drack varm choklad som smakade chokladbollar och baileys. Somnade 23.30 på Filips soffa.

Igår vänsterns och sossarna 1aMajtal på torget, sen glass med polkaströssel, sen Bodypump sen spruta jättemycket tändvätska på en väldigt liten grill sen grillad lax, grillad äggplanta, potatissallad, sallad, chokladtårta och Hitchcockfilmen Sabotage hos Eric. Sommade 22.15 på Erics soffa.

Idag tvätta trosor (behöver trosor i LONDON!), posta alla traderapaket till mina "kunder", börja packa. Stor eller liten väska och hur många jackor är frågan..borde gå till sjukhuset och lämna in sommarschemaförslag också..orka. Bajs.

Förövrigt: Har inom 28 timmar haft 5 olika hårfärger.
1. Min naturliga. 2. Blekning nr 1 som tyvärr blev lite gul.. 3. Blekning nr 2- mer vitt men fortfarande lite gult och så..4. Bestämmer mig dagen efter att jag inte vill vara glow in the dark så köper en hårfärg det står "brun" på. Kan ju inte färga tillbaka till min vanliga, hade varit för mesigt. Blir typ svart i skallen, inte så glansigt med antydan till framtida gråhet bak i huvudet. 5. Köper en toning som är "mörkblond". Tonar håret, Ungefär samma färg som nr 4 är resultatet men ändå bättre, jämnare och mer glansigt.

Antar att jag får leva med detta ett tag men det är okej. Min vän Bronx kompis Malin som jag inte vet vem det är men som tydligen känner igen moi hade sett mig på Campus och rapporterat tillbaka till Bronx att jag såg snygg ut. Och jag litar på Bronx kompis Malin.

Inga kommentarer: