måndag 22 juni 2009

Hav


Åka tillbaka till Ume var inte det jag var mest sugen på igår vid tretiden. Nu är jag dock här, dagen har varit bra men lite seg, ska styra upp någon slags mat och sedan gå på stadsvisit med en av mina absoluta favoritläkarstudenter Ylva!! Äntligen på samma plats vid samma tidpunkt! Ska undersöka om det anlänt några häftiga hemvändare och så.

Satte första PVKn idag, kände mig bäst! Misslyckades med andra. Hur som helst är det en sjuksköterskesyssla på kard så behöver eg inte kunna.

Kardiologen är som ett litet samhälle. NUS är ett land.

2 kommentarer:

vincent sa...

Jag är en häftig hemvändare! Sprang förresten på din favoritläkarstudent häomdagen, då vi båda var på väg till jobbet. När är det ni flyttar ihop?

Aina sa...

Är du? Men du är väl inte umebo? Vi får lägenheten den första juli men jag har dubbla hem en månad.

Jobbar du på sjukhuset?