onsdag 10 juni 2009

Lax är det nya torsk


Idag har jag handlat en tröja. Att något så vackert fanns i Falkenberg kunde väl ingen tro. Skönt att lax passar till ALLT+känns bra mot huden!

Förövrigt: Jonas, seriöst. Ditt CV är nog det enda CV jag läst och skrattat samtidigt. (Fast det är inte riktigt sant. Fnissade även åt Filips CV där han skrivit att han varit bananflugeskötare.)

Nu: Stark Trek Enterpise säsong 4. Lycka. Vulkaneser kan vara det hetaste som finns just nu. Tillsammans med enhörningar förstås.

6 kommentarer:

Jonas sa...

coool tröja!! kom imorgon runt 4-5 så kan vi chilla med lite go dryck!

Ylva sa...

din pappas hemgjorda vin?

Jonas sa...

det finns där i kylen du vet.

hoppas du inte skrattade rått åt mitt cv också :)

vincent sa...

Oooh.. I like that tröja!

Eric sa...

Han ska bli min personliga assistent.

Ps. Jag ska ta på det där tyget Ds.

Eric sa...

Tyget på den glänsiga tröjan alltså.

Ps. God Natt! Ds.