torsdag 16 juli 2009

händigt

har ägnat min enda lediga dag innan jag jobbar 7 dagar i sträck med att sandpappra och lackbetsa en bokhylla jag köpt på myrorna. tog bara 6 timmar inklusive kortare mat och stolthetochfördom-pauser. känner mig väldigt händig och duktig just nu. stört sugen på ett bad men hittar ingen plugg som passar i badkaret.


man hade ju inte mvg i träslöjd för ingenting.


börjar att se mysigt ut i nya hemmet.


gårdagens snacks. kör bara autoinställningar på nya kameran än så länge men ser väl inte så tokigt ut?

7 kommentarer:

Aina sa...

men duktig du är!!!!

Ylva sa...

mkt att göra på sjukhuset förstår jag? :P

Aina sa...

blev minst sagt att göra lite senare

Eric sa...

När blir det inflyttningsfika?

Ylva sa...

du får hur mkt fika du vill när som helst ericperic :)

Eric sa...

YEAH!

vincent sa...

Bra jobbat! Och grymt fint verkar det ha blivit. :D