måndag 3 augusti 2009

gissa vilka som ska till Berlin 21a aug? !!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men det där är ju inte Berlin, det är ju Twintowers!

Idioter.

Jonas sa...

besök: dr. pong
besök: watergate
besök inte: tv-tornet
besök: döner
besök inte: anne frank-muséet

ha: kul
ha inte: tråkigt

nynna inte på:
don't be stupid be a smarty!
come and join the nazi-party!

Ylva sa...

anonym: mohahhaha
jonas: jajajjajajajajaj!!!! fast a-franks är väl i amsterdam.

nej till: ein zwei drei nazipolizei

vad är doktor pong?

Jonas sa...

nej, det är i berlin.

dr. pong ligger i öst, klubb/häng där man spelar rundpingis, lyssnar på techno och dricker billig öl/sprit. http://www.drpong.net/. ett coolt ställe som man inte bör missa. på samma gata ligger världens softaste bar också.

Eric sa...

Anne Franks museum är i Amsterdam, tror jag gick vilse förbi det stället när jag var där en gång och så vilse var jag inte att jag hamnade i Berlin... tror jag.