torsdag 6 augusti 2009







På söndag åker jag på en veckas kurs för att utveckla mina skills som sexualupplysare. Bra där. På kursen ska det bli en fest med temat "gender-bender". Igen bra där för jag har redan några snygga lösmuschar att välja mellan men lite jobbigt för har inte fixat några kläder än. Om jag var man skulle jag absolut odla någon form av ansiktsbehåring. Föreställer mig att om jag hade ansiktsbehåring hade det varit tjockt och bra och inte sett ut som könshår i ansiktet. Kittlande och roligt att ta på osv. Anyhur- vill såklart vara fab och bräcka alla andra fjantar på festen. Som Brüno. Något tajt i silver, djurmönstrat är tyvärr inte riktigt min kopp te. Eller Günther. Eller Bob Hansson i hans kaftanperiod för typ 5 år sen. Åh, Bob. Funderade innan på om killar brukar ha något annat än byxor på sig. Kom på att oftast inte. Trist för dem!
Får se om jag vågar "låna" lite tubgas på jobbet så att jag kan linda min fylliga barm. Eh, ja.

Apropå kroppshår gjorde jag häromdagen det dumma misstaget att raka benen för första gången på två månader. Typ bara för att jag tittat på programmet "how to look good naked" där de framställde det som att det enda som låg emellan "hippie"kvinnan i programmet och sann kärlek var håret på hennes ben. Blev lite ledsen och sen åkte det av. Men dumt! Bättre med lite långt mjukt hår på benen än stubb som kommer efter 12 timmar. River ju både en själv och ev. annan person. Så nu måste jag raka benen två ggr om dagen resten av livet. Inte bra! Kompenserar med axillhår.

1 kommentar:

Aina sa...

neeeeej, du skulle ha sagt något så jag hade kunnat avråda dig!!!! mysigt med hår