måndag 28 december 2009

luftar

b. ranelid är en väldigt brun man. lite lila också. skimrande. nästan lika bruna är kungafamiljen med välkammade karlbihang som vet how to roll the hårprodukter. d-vitamin är absolut bra och den nya modevitaminen men vet inte om jag tycker att deras solvanor är förenliga med deras roll som förebilder för svenska folket.

värdelös rea i götet. jag som ville fynda. men fixade ett par snajsiga byxor med glansig reväää. och en present till vårt hem aina! glasunderlägg fraon(hallänska) designtorget. lite fina. 
längtar till kupan i falkenberg, de har de goa grejerna.

mer kaffe på det?

3 kommentarer:

RoyalPostalService sa...

jag är rädd för Ranelid. På riktigt. Får obehagskänslor av att höra honom prata.
Men han är säkert snäll, innerst inne. Snäll mot barnen och så.... kanske.

Ylva sa...

jag får känslan av att han är en sån där person som gillar att komma upp bakom en när man sitter och håller på med något, lägga händerna på ens axlar och samtidigt som han kramar om dem mjukt fråga någonting med sina läppar litelite för nära ens öra. men det är bara en känsla :P

Ylva sa...

nu blev jag också rädd http://www.dn.se/livsstil/intervjuer/bjorn-ranelid-jag-knacker-ryggraden-pa-alla-som-ljugit-om-mig-1.1019634