torsdag 21 januari 2010

yey! ett litet steg för läkarvetenskapen, en fot för mig.


precis innan vi skulle ha den vidriga anatomiduggan kom kirurgen/kurssamordnaren in och skapade pirr/oro bland 90 personer genom att säga att de hade(/eller skulle inom en timme lite oklart där) mejlat till de som inte klarade 30 p tentan vi hade förra onsdagen. jag har inte fått något mejl. ja!!! ibland är det bra att vara så smart som man är (=pluggis) *tuggar sönder ett nagelband och myser*

step ikväll. min kropp skriker efter aktivitet efter de senaste anatomiförmiddagarnaeftermiddagarnakvällarnatidignatt. hoppas ingen märker hur mkt svett mina träningsbrallor luktar.

och imorgon-bah slappna av, luta sig tillbaka och njuta av lite cancerföreläsningar 8-15, peta eric i magen, äta en godis och en kiwi. lugnet, åh lugnet kom till mig. och helgen. och typ knark. 

Inga kommentarer: