måndag 1 februari 2010

Tillbaka

härmed återfått studiemotivationen! Så himla kul det är på akuten! Lärt mig hundra saker idag. Folk är trevliga. Ben är roliga. Någon sa att jag var bra. Behövs när det mest känts som om folk skrikit åt mig senaste veckorna. Kände mig ganska bra också. Fick gratis lunch. Även gratis kaffe/te/choklad i fikarummet. Glad.

Firade med konsumtion på kupan. Ingen garderob är komplett utan en jeansjacka. Min är fin och stentvättad och lagom kort och lite pösig i ryggen. Stilförebild -->



Läste i en DN-bilaga att åttiotalsrock är ute men vem bryr sig + har ändå tappat förtroendet för den tidningen lite eftersom de dag efter dag försöker få mig att tro att fredde reinfeldt är en hyvens kille och mona sahlin ointelligent och inte kan formulera sig (kd och verklighetens folk förresten. snälla lägg av säg att ni skojar. vill grina.).

5 kommentarer:

Ylva sa...

90-talet är det som gäller! 90210 och twin peaks.

Aina sa...

du har onekligen en poäng. twin peaks såg väl i och för sig alla som har koll senast ifjol

Ylva sa...

letar efter ett läppstift i twin peaks-nyans. svårt. mkt svårt. köpte ett i lördags men ack-för rött! måste fö också klippa håret efter att ikväll sett 3 avsnitt m eric.

Aina sa...

de har jävligt heta frillor

Eric sa...

Det är så jävla ute att va inne.