måndag 16 april 2007

Kändes skönt att vara tillbaka i Umeå idag, bra med vardag. Medicinsk Psykologi på schemat som faktiskt var kul och intressant, långt över åtminstone mina förväntningar. Förra terminen tyckte jag det var ganska segt men det verkar bättra sig.

Var f.ö. lite kreativ igårkväll när jag kom hem. En fågelbrosch blev det.




Och Kvikkjokk. Var bra.
Bäst var att träffa Sven. Bra var även skoterturer, god mat, pub med skotsk/irländsk livemusik och bastubad. Lägger upp några bilder.


Min karl i Tarrekaise.


Mamma, jag och våran heta timmerkälke.


Min far och jag dricker kaffe.


Bröderna grillar i kåtan.


Rejäla grejer med vedeldat.

God natt gott folk.

2 kommentarer:

Eric sa...

Åh!

Vilket skönt hak ni verkar ha däruppe i norr.
Och jag gillar fortfarande broschen!

Ylva sa...

115 grader! shit!