söndag 6 maj 2007

huvud, axlar, knä och tå, knä och tå..

Vi tänkte oss lite plugg ikväll för att döva det dåliga samvetet. Tyvärr känns det bara värre nu. Det är så sjukt mycket att hålla reda på.

Sen skulle jag sy, hade börjat lite på en klänning tidigare idag efterett gammalt mönster jag hittat i mammas gömmor senast jag var hem. Den var fin på bilden men såg inte klok ut när jag provade. Försökte sy in och sy om men det blev bara skit. Jag tänkte att jag skulle slänga in symaskinen och tygslamsorna i nån garderob och försöka glömma eländet men insåg att jag då skulle vara på dåligt humör för evigt. Så jag grävde fram ett annat tyg jag kladdat blommor på på Sunderbyn och snabbsydde ett linne av det. Det blev faktiskt fint, så nu är jag lite glad igen.

Se.

Ska äta en macka och värma vetekudden innan jag hoppar i säng; 8.15 imorgon ska vi nämligen lära oss en massa spännande saker om övre extremiteten och skuldran.

(Kul att du var här i helgen Einar!)

Godnatt.

Inga kommentarer: