måndag 13 augusti 2007

Kåmicks







Hittade till Mats Jonssons sida ikväll, var ett tag sen sist. Hade en intensiv period tvåan på gymnasiet när jag läste allt han gett ut. Snubben är fortfarande lika bra. Klicka för att få större bild, ja ni fattar.

Imorgon spelar Jens Lekman på ett ställe som heter Majas vid havet. Det ligger typ i Varberg. Han släpper snart en ny skiva, Jens den lilla finingen. Jag vill jättegärna åka och lyssna. Problemet är att jag inte har en enda kompis som gillar eller ens vet vem Jens Lekman är. Sorgligt. Varför måste jag vara en sån jävla mes och känna att jag inte kan åka dit själv? Hatar mesylva. Fast åandra sidan gör jag ofta saker själv, jag är van och det brukar gå bra. Men har ingen lust att stå själv på en restaurang eller vad det är för ställe i flera timmar och se miffig ut. Hoppas att Sandra bestämmer sig för att följa med.

Natti!

1 kommentar:

Eric sa...

"Det är nästan vackert"

Helt underbart.