lördag 11 augusti 2007

Oh my gosh


Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha till, har nog inte ett enda matchande plagg, men åh vad jag vill ha dem! 799.. så måste nog tänka i två minuter. Skulle ialf lyssna på Klaxons varje gång jag bar dem... och det är i sig ingen dålig sak.

Jag ska förresten ut ikväll verkar det som. Svarta lackpumpsen blir det. Förstår inte riktigt varför jag utsätter mig, hatar Falkenberg, men antar att hoppet lever någonstans ändå om en enda lyckad utekväll den här sommaren. Men får träffa Elias och Siri, de är snälla och fina.
Ska köra själv, pallar inte att ragga skjuts med folk idag igen och vänta och ha mig när jag vill hem så det blir en nykter kväll. Fick en idé idag om att köpa snus. Snus gör mig pigg och lite tillfälligt snurrig, det är lite småtrevligt. Sen hade det skakat allas värld att se mig med en snusdosa, det hade också varit väldigt roligt. Men orkade inte gå in och köpa efter jobbet, ville hem, duscha. Och mina koffeintabletter är i Ume, illa! Gick faktiskt upp klockan 06.00 idag och det börjar kännas.
Hur länge har pressbyrån öppet egentligen?

01.20
Trevlig förfest men pallade inte krogen så jag släppte av vännerna med storebrors skabbopel och begav mig hemåt.
Hemma beställde jag skorna. Tror nog allt att det ska gå att finna ett användningsområde för dem. De är ju trots allt vita och mycket krispiga. Krriiistpiga! tycker jag att de är. Nu känner jag mig hemskt ensam och trött så det är väl bara att gå och lägga sig. Ska jobba om 12 timmar.

Inga kommentarer: