tisdag 25 september 2007

Korv eller cancer?

Insåg att vaccinera sig mot livmoderhalscancer kostar ungefär lika mycket som ett årskort på IKSU. Så nu är det bara att försöka bestämma sig vilket man är mest rädd för, cervixcancer eller att bli ett med korvigheten. Få Cancer- bli korv-cancer-korv-cancer-korv....

Andra saker jag är mer eller mindre omotiverat rädd/har fobi för:

1. Kondylom- äckligaste STIn. jobbigt att förklara bort de vårtorna...
2. Graviditet- vaknar regelbundet dåochdå om mornarna med massiv ångest och känslan av att vara gravid. Detta skulle då leda till punkt 4 och 5.
3. Bli tjock- känns lite motiverat ändå med tanke på att mitt mellanmål idag var en påse neverstop.
4. Ringa samtal till myndigheter/folk jag inte känner- ångestångest
5. Bli betraktad som korkad
6. Kugga alla tentor+ omtentor---> bli betraktad som korkad
7. Att folk ska tycka att jag är efterhängsen- bekräftelsebehov, ja.

2 kommentarer:

Eric sa...

Oj.
Du har all min empati.

För på något konstigt vänster känner jag igen mig i en hel del.

Aina sa...

barn som är så söta (;