torsdag 27 september 2007

Mer

Inte orkat göra middag ännu.
Himla kul att bara ha köttfärs, torsk, lax, renskav och kyckling i frysen de dagar det är kul att laga mat men inte lika härligt som idag när jag vill bli mätt utan arbete. Kanske fuskar och äter fil med müsli och nån macka.

Amanda ska komma förbi och se Heroes här, jag kan inte bestämma mig för ifall jag har lust att följa det eller inte, känns lite för hypat - men skönt med sällskap blir det. Kul att Sara är här i helgen också, är sugen på att shoppa. Lite sugen på att gå på Shape Up! och titta på alla välklädda människor där är jag också men sällskapet kanske vill någon annan stans. Får väl fixa en förfest, lämna av Sara, Hanna och Elin på Corona och så lura Ylva att ta med hennes mamma och syster (som också är här) och gå med mig på den där popklubben (;

1 kommentar:

Jesús sa...

last days photography competition