söndag 9 september 2007

"Om man använder baksidan av borsten kan det nog vara lite skönt"

Jag ska som skrivet på kärleksakutenutryckning imorgon och hade då anledning att googla saker som "prostata" , "penila papler" och "manlig g-punkt". Jag simply älskar att läsa sexfrågespalter, måste nog förutom att bli kirurg bli sexolog. Eller hålla på med intimkirurgi ;)
Okej, detta var nog kvällens favoritfråga ialf:


Hej Darling!

Hej jag bara undrar hur ömtålig huden är på killens ollon (under
förhuden). Kan man tex köra med en elektrisk tandborste på ollonet eller kan det börjar det blöda då? Är det förresten sant att det finns "leksaker" som är gjorda för att föras in i mynningen på penisen. Är inte det farligt ? (Jag tänker på urivägs infektioner & sådant).

/anonym


Hej,

Jag har då aldrig hört talas om några sådana leksaker. Jag skulle nog, om jag var du, ta det lite lugnt med den lille mannen och inte föra in saker i urinröret. Det finns som du säger en risk för just infektioner och det låter dessutom smärtsamt.

Hur ömtåligt är då ollonet? Ja, efter att ha funderat lite grann får jag nog säga att en elektrisk tandborste förmodligen skulle göra att det blöder, förutsatt att man har tandborstens borst vänta mot huden. Men om man istället använder baksidan av borsten kan det nog vara lite skönt.



Nu är det bara att börja skicka sexochsamlevnadsfrågor till mig så får jag fortsätta på internätet med vad jag haft som bisyssla privat med vänner via telefon i flera år. + att jag know how to google

Inga kommentarer: