söndag 9 september 2007

Shape up

Igår va det en sån där bra kväll när man känner att när klockan slår två så vill man inte gå hem utan bara fortsätta att dansa och ha roligt.
Var anarki under TTA-spelningen, folk stormade scenen. Jag och Aina observerade roat på avstånd. Sen drack vi öl och dansade en hel massa till med alla snygga popmänniskor.




















Aina gillade chipsen igår.

















Denna bilden av mig med ett kinderegg har ju inte så himla mycket med gårdagen att göra. Men det är gott. Med egg.

Idag är jag seg som fan. Ialf lyckats gå och handla mat och tvätta två maskiner. Inte lyckats hänga upp tvätten dock. Borde plugga lite kanske..och fixa cykeln för bromsarna har låst sig på den. Undrar hur man fixar det. Hade varit bra med en cykel imorgon för jag och Amanda ska på kärleksakutenutryckning på cykelavstånd imorgon. Eller så skiter jag i det och ringer Frida och frågar om jag får låna hennes cykel...Sen ska jag ut med en back kartong till soprummet. Sen planera utryckningen. Sen bädda rent. Sen dö av halsinfektionen. Och sen är det måndag igen.

2 kommentarer:

Aina sa...

nog ser man att de där nagellacksfria händerna tillhör en blivande läkare!

Ylva sa...

Rena och spritade