måndag 29 oktober 2007

Blaj

Just hemma från Iksu, var på step med den där Ylva såklart! Vem vill vara utan henne? Inte jag i alla fall. Saknar mina svarta bomullsharemsbrallor jag hittat på jätterea på Indiska för typ en tia, de är snygga. Undrar var de är. Någon avundsjuk kanske har snott dem eller så ligger de i mitt rum hemma hos mamma och pappa. Blev lillebrors urvuxna mjukisbyxor med litet hål på knät idag istället.

Ätit risgrynsgröt från Ica till middag, nya snabbmaten!, och en tunnbrödsmörgås med cream cheese naturell, min gravade lax och citron. En av de coolare tanterna jag var till i sommar, årgång 1909, åt risgrynsgröt varje dag. Tror jag också ska börja med det ifall man blir så gammal då.

Tror jag måste äta en till laxmacka nu så mina kära små muskler kan bygga ett nytt glukogenlager. Har rätt bra koll på metabolism nu så. Vet inte så mycket om de där lungorna däremot vilket är synd och skam men det kommer kanske.

Inga kommentarer: