måndag 29 oktober 2007

Stör mig multo

Dagens största störning fick jag 15 minuter sen när jag stod framför menshyllan inne på ica.
De har tagit in DEM. Jag har sett de tidigare i Frankrike och kliat mig i huvudet.

Tampongerna med införingshylsa. Blir så störd när sånna här dumheter skickar konstiga budskap till oss tjejer. I det här fallet att tjejens fitta är så äcklig att hon är tvungen att ha en grej till att föra in tampongen med så hon slipper ta i sig själv. Det är fan stört och inte normalt.

4 kommentarer:

Eric sa...

Duvet, fittan (detta vedervärdiga organ) skall ju hållas bakom lås och bom och skam den som tar i den med annat än tång och skyddshandske!

Aina sa...

tröööögt

Jonas sa...

fan vad skabbigt inlägg. håll din framstjärt för dig själv.

Anonym sa...

Handlar inte om nåt annat än att tjäna pengar på ytterligare en livsnödvändighet...