onsdag 24 oktober 2007

Läkarstudent skriver till Gud

Hej Gud!
Om du finns, så gör så att jag inte får frågor om halsens anatomi på duggan imorgon. Har inte riktigt greppat det där med musklerna i bakre svalgväggen än. Tycker också hur blodkärl går och grenar sig och sånt är helmysko. Så om jag slipper skämma ut mig imorgon så lovar jag att plugga jättemycket anatomi hela den vecka jullov som jag hade tänkt att ta för jag hinner inte riktigt just nu, måste lära mig hur levernålbiopsier ser ut i preparat ju. Deal?

Med vänliga hälsningar

Din Ylva

2 kommentarer:

Aina sa...

söto. jag håller tummarna! (;

Anonym sa...

heja ylva, hoppas att det går bra, fy vad jobbigtat t plugga så mycket, det är skönt när man slipper ochk an sitta och slappa vid datorn hela dan istället... fast man tröttnar ju snabbt på det också