onsdag 24 oktober 2007

Onsdag

Sitter och internetgluttar på kläder och skor för att lindra ångesten inför digstion/metabolism duggan imorgon. Känner mig askass. Jävla bajs. Måste ha choklad. Choklad någon, ge mig choklad. Nu.


Men något säger mig att jag hade pluggat MYCKET bättre med dessa skorna. De är säkert jättebra att ha i Umeås vinterväder också. Behöver ju faktiskt nya skor för att matcha till håret. Annat går ju inte för sig. Och en ny jacka. Gärna en fin parka så jag kan kalla mig Ainas vän utan att skämmas. Jepp blir alltså shopping i helgen.
Got helgen all figured out.
Fredag: Plugg+IKSU (gym?!!!)+ soffa
Lördag: 10-15 shopping. 15-? Antonhäng. 21-? Shapeup??
Söndag: Sova+ skogisfika+ laga mat+ städa+ plugga anatomi+ step+ basta+mysa
Nej, nu ska jag bannemig kolla på sen där 52sidiga sammanfattningen på avsnittet som några äldrekursare slängt ihop. Eller nja. Kanske om thyroideahormon. T3 och T4. Just det. Ialf en lite stund innan the holy time börjar = Greys!

Inga kommentarer: