onsdag 21 november 2007

Einar är en pärla

Stackars datorn har haft lite virus eftersom jag intet ont anande och naiv som jag är tog emot en zipfil Amanda skickade (för att försvara mig pratade vi just om en sångare jag inte kände till, trodde hon skickade något med anknytning till honom!) som inte var så bra. Min msn började således utropa "ooooh sexyyyyy :D" till diverse mer eller mindre sexiga personer på min msn, faktiskt även när jag inte ens var online, konstigt. Nu verkar det dock vara slut med det. Tur att jag har en rätt duktig lillebror! (eller två såklart!). Tack Einar. Du kanske borde bli virolog.

För er som har tillgång till elfte upplagan Guyton kan jag tipsa om sidan 350 om ni vill veta varför ni velat vara en australiensisk hoppmus ifall ni skulle lida skeppsbrott.

Och ett sånt här vill jag inte ha i julklapp. Fula!

1 kommentar:

Eric sa...

Harmony!!!

Fy fan.