torsdag 22 november 2007

ögat-fortsättningen

Den hängivna bloggläsaren minns att jag i måndags rapporterade om vad jag trodde var början på en vagel-jag var svullen under höger öga. Svullnaden gick ned på nån dag och jag trodde att jag ropat på vargen för tidigt. Men nu om man känner längs med infraorbitalis känner man som en avlång klump djupt in. Jag tror den är fylld med var. Min kropp är duktig på att fylla små, till synes helt random ställen med var. En gång fick jag ont i fotsulan. Därinne fanns en kubikcentimeter tjockt goj. Man kunde se in i hålrummet som det lämnade i foten när jag klämt ut det.

Inatt drömde jag om klumpen under ögat. Jag drömde att jag klämde ut en 5 centimeter lång mask med tänder och sånna där äckliga ringar runt kroppen. Sen drömde jag att jag var tvungen att känna runt efter ägg från masken. Sen vaknade jag av att jag blev sparkad av Anton. Han blev överfallen av en orm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, det var verkligen en vild natt!

Anton