lördag 29 december 2007

Hanna säger att min image är att vara sval

Var på en förfest hos någon jag inte vet namnet på i tisdags med ett par kompisar till mig. Pratade lite med en kille som känner min kompis pojkvän. Tyckte inte om att han tog på mina rätt bara axlar eller flyttade på mig genom att sätta händerna kring min midja. Han hade såklart ingen rätt att göra det, jag tyckte det var obehagligt. Fick höra från min kompis att han senare sagt att jag var söt och att han sedan frågat ifall jag var oskuld och blivit förvånad när hon sagt att jag faktiskt haft en kille i ett par år. Herregud, VEM FRÅGAR NÅGOT SÅDANT? Tror han att alla som inte vill ha hans äckliga händer på sig är oskulder för att man hade velat vara med honom annars? Fyfan.

Igår tänkte jag TC var en bra idé (det var det inte, lillebror som fortfarande tycker krogen alltid är kul sa nädetärlugntjagstannargärna när jag påpekade att han skulle säga till när han vill hem och min vän hängde med en ung man i ett hörn större delen av kvällen (om inte annat var "Absolut Överrens" och fruktsallad innan vi gick ut rätt bra grejer)).

En okänd kille frågade om jag var en sån där skygg en (hahahaha). Sedan ville han bjuda på öl men jag ville inte ha öl
1. av honom
2. eftersom jag skulle köra bil hem

Hur förväntas man bete sig egentligen ifall jag är så skygg och sval och oskuldsfullheten bara lyser om mig? Känner mig högst normalt lagom trevlig. Vill inte vara här längre. Blir skönt med bastu och finmiddag i stugan på nyår med några tjejer och sedan Umeå igen!

4 kommentarer:

Ylva sa...

fan vad jag hatar killar ibland. tyvärr oftare än jag skulle vilja.

Anonym sa...

finns för mycket dräggfan lösa på gatorna.. jag längtar också hem.. ses i bästa staden :)

Eric sa...

Skön lirare du träffat på. Och vilket skönt psykologiskt försvar han verkar ta till.

Du har träffat min idol.

Fyfan vad jag är trött på svin.

Anonym sa...

här är man omskriven ser jag ;) jag menar ju att det är positivt att ha en sval image.

hans kommentar var under all kritik. du är så många nivåer över honom, aina.

ses im!