onsdag 12 december 2007

onsdag

Det är visst lucia imorgon. Oj.
Tiden går fort när man inte har något liv. Vakna, duscha, äta frukost, smink, biblo, lunch, biblo, kaffe, mikroskop, mat, sova. Ungefär så ser dagarna ut nu.
Snart är det jul också och jag åker hem till Okome! En och en halv vecka unnar jag mig nog innan det blir tentahets här uppe...fast blir nog att ta med en del böcker ändå...blodkärl...blä...nerver...blä...njure...dubbelblä.

Har ingen tid dagtid att åka ner till stan och handla julklappar så jag har beställt alla på internet. Smart. Måste beställa papper så jag kan slå in dem också.
Så har jag inte orkat träna på jättelänge heller. Är en korv. Ett isterband rentav. Detta faktum gör mig då nedstämd att jag känner mig tvungen att äta minst en halvliter gräddglass.

Men en sak som gläder mig är Erics entusiam över min bebisidé. Han tyckte även att det var onödigt och dyrt att åka till Danmark för inseminering så han har helt frikostigt erbjudit både mig och Aina sin säd. Om tre år ska det ske. Innan alla mina ägg tar slut. Kul om vi båda hade fått varsin bebbe som var halvsyskon hihihhi!

2 kommentarer:

Eric sa...

Ett ganska sött litet isterband i sånna fall...

Jonas sa...

omg