söndag 13 januari 2008

Bajsdagen

Har massiv ångest inför tentan imorgon. Mitt huvud är ett tomt kärl där mångamångamånga termer snurrar omkring, krockar med varandra, klyvs-->genererar massa kraft och försvinner ner i det mörka hål som kallas min hjärna.
Det är ganska jobbigt att repetera ett halvårs heltidsstudier på 10 dagar.

Funderar på vad jag ska ha på mig. Är förskyld och frusens så nått varm men snyggt. Mjukisbyxor är fult och för veklingar, har man något som skaver in i magen håller man fokus uppe iallafall.
Snorar och hostar men tänker vända det till min fördel. Med hjälp av diverse äckliga ljud och höga skaviga skor som låter mycket varende gång jag ska gå och snyta mig tänker jag försöka sänka snittet i klassen så att de sänker gränserna för G.



Hemeostas förläsningen för länge sedan var ett under i pedagogik som ni kan se. Först får man en litenlitenliten bild på 20 koagulationsfaktorer som reagerar med varandra som man ska lära sig och sen jättestora tecknade figurer till det simpla jävla fibrinolyssystemet.

1 kommentar:

Anton sa...

Ha ha! Stöd att jobba för att sänka snittet, låter som en utmärkt plan :)