måndag 14 januari 2008

svacka

Ylvas bajsdag var igår min idag.

Mår kasst. Lite illamående och så pirrar det liksom i armarna plus att de är tunga och trötta. Och försök er inte på någon symptomanalys, snälla. Vet inte alls hur det gått, eller vet att det inte gått speciellt bra. Frågan är bara hur illa det är. Hoppas de är snälla mer rättningen, skulle tro att jag behöver det. Mycket obesvarat på anatomin och många resonemang som inte ledde fram till något egentligt mål på fysiologin. Jävla Gunnar vad gör han, trodde jag skulle plocka poäng där i alla fall.

Mådde faktiskt dåligt efter förra tentan också trots att jag kände på mig att det gått rätt bra så det är nog inte bara dagens flera frågetecken som spökar. Kanske av att spänningarna släpper, eller kanske inte släppt. Plötsligt finns det tid att känna efter hur man mår.

Ska duscha, äta lite och gå till Ylva och dricka vin. Kanske är det vad som behövs för att få lite ro i kroppen. En sovmorgon hade inte varit så illa heller men någon måtta måste det såklart vara så det är schemalagt från nio imorgon.

Inga kommentarer: