lördag 26 januari 2008

Idag

Bra grej att stiga upp tidigt, det här har varit en lång lördag! Jag, Ylva, Henke, Erik och Filip tog bussen till Ersboda tio. Kollade in Myrorna och Kupans nyöppnade möbelaffär, Eric ska som bekant flytta. E köpte ett skrivbord. Henke en gjutjärnspanna. Jag och Y köpte lite strumpbyxor på H&M. Jag även en kjol på myrorna som är fin och organge och har lite spets på sig och ett vackert fall. Den är tyvärr lite snäv. Måste dra in magen eller kanske ta bort ett revbenspar.

Lovade Eric mackor när vi inte fick oss någon mat på Ersboda. Så har vi hängt lite, tittat på soffor och kattungar på blocket. Jag har tvättat! Känns nästan som att köpa nytt, plötsligt en massa att välja bland i garderoben. Nu har jag en fetaostpaj i ugnen.

Fest hos Anton ikväll, kanske Folkets Jubel sedan. Är inte så sugen just nu men vet givetvis vad eyeliner och trevligt folk kan göra för humöret.

Inga kommentarer: