torsdag 24 januari 2008

Leka

Någon som vet ifall det finns någon affär här i stan som säljer hobbygrejer? Typ metallplattor - kanske i koppar, små tänger, snygga stora pärlor, färg, lack, läderband, örhängeskrokar, lera ochsåvidareochsåvidare. Och sandpapper! Det är coolt. Blev hemskt sugen på att bygga halsband och sådant idag samtidigt som jag försökte koncentrera mig på vad föreläsaren ville förmedla om psykosomatik.

Får åka ned och kika. Borde köpa ett nytt lås också att ha på iksu. Kanske i helgen, ifall jag nu klarar tentan vill säga, hehe hehe. Misär.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Konstnärsbutiken som ligger bortanför "Lekbiten" tror jag kan ha det du söker..

Sven sa...

...men de har värdelöst konstnärsmaterial.

Eric sa...

Varför kallar de sig för konstnärsbutiken? Vilka klåpare!

(Jag litar på att du kan dina konstbutiker Sven).

Sven sa...

Du kan lita på mig, ja ja ja du kan lita på mig

Eric sa...

Hahaha!