onsdag 23 januari 2008

Ons

skola
AK
fika
hem
vil
fil
film

Alla har massa planer för helgen. Fester, tårtkalas, scharinska, andrahandsfynd på Ersboda men allt med tillägget "ifall jag nu klarar tentan" och en djup ångestfylld suck. Vi får veta på fredag. Idag gick det rykten om att det bara är ett rykte, men det är det inte. Jag skickade nämligen ett mail till PL dagen efter vi skrev den och han sa slutet av den här veckan. Och kan man inte lita på den mannen, vem kan man då lita på?

Snälla snälla snälla snälla snälla fina söta låt mig klara tentan, då ska jag plugga anatomi varje dag till jag blir ett ammanuensämne för att rättfärdiga mina på tentan något bristande kunskaper. Till och med innervation av allt som innerveras kan ska jag bli proffs på. Älska nerver, älska ganglier.

Inga kommentarer: