onsdag 16 januari 2008

onsdag

Ogillar starkt att ställa klockan på innan sju. Speciellt då man inte sovit tillräckligt för att Anton köpt en ny megateve plus ett psp plus GuitarrHeroIII. Jag rockar så jävla hårt på GuitarrHeroIII! Finaly those ten years of pianolektioner och seven år av fiollektioner och sex år of bandgeeking payed of!

En annan jobbig grej med att gå upp är om man efter uppstigandet måste gå och ha PU (professionell utveckling). Vi har medicinsk etik nu en vecka. Både segt, pinsamt och ångestframkallande from hell. Vi diskuterar olika etiska dilemman och sånt. Vet inte om det är jag som inte kan se nyanser i saker och ting men det känns inte som att det ger så mycket förutom att man får reda på hur dummaihuvetåsiker vissa har. Och det får man tycka. Visst att man får.

Tentan då...när jag hade skrivit allt jag kunde och räknade ihop de poäng jag absolut skulle få kändes det som att jag var över G-gränsen. Men nu efteråt när man snackat med massa folk om tentajäveln tror jag att jag kan ha missat nån (läs flera) poäng som jag trodde jag hade så vet inte riktigt....bajs också. Men om jag får poäng på hälften av det som jag inte var säker på eller får halvrätt så gick det kanske vägen.

Nu måste jag äta min gröt och sminka mig på 15 minuter innan jag halkar iväg på Umeås blankis. Och inte har jag någon matlåda att ta med idag heller.

Inga kommentarer: