söndag 10 februari 2008

Djur


Nu hade jag då ju tänkt sätta mig ner och plugga lite. Men hur kan man plugga när internet är så förföriskt?

Var tvungen attt kolla in "Svenska delfin-i-människokropp förbundet" jag hört talas om.
De borde ha många sympatisörer tänker jag. Fatta många som ristar in de tjockhudade blötdjuren på sin kropp.

Undrar om även andra djur föds i människokropp. Typ bävrar. Stödjer ju lite min folkuppdelningsteori. Har kanske inte berättat detta men jag brukar dela upp folk i tre kategorier baserat på utseende/personlighet.
1. Näbbmöss 2. Grisar och 3. Björnar. Här ännu inte träffat på någon som inte faller inom någon av dessa tre. Om ni undrar så är jag en gris, Anton en näbbmus och Aina en björn.

Svenska delfin-i-människokropp förbundets agenda :

Vi är för följande:

- Ett samhälle fritt från fördomar om DHB (Dolphin in a Human Body)
- Internationellt erkännande av DHB-fenomenet (fenomenet att delfiner föds i människokroppar)
- Möjlighet för DHB:are att erkännas juridiskt som delfiner
- Att all slags jakt och konsumtion på våra artfränder upphör
- En statlig utredning om effekterna och kostnaderna av artbyten
- En frizon för DHB:are, helst i varmare klimat i ett örike, finansierat av den svenska staten
- Att delfiner ges s.k. mänskliga rättigheter
- Att vid efterföljning av artbytet behålla vårdnaden om våra mänskliga barn
- Eko-lokalisering ska bli erkänt som ett världsspråk
- Redan idag ge möjlighet åt DHB:are att med hormoniell behandling och plastikkirurgi förändra sina kroppar så att de blir mer lika andra delfiners
- Möjlighet att ingå artneutrala äktenskap med delfiner

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud. "Vissa av oss vill göra detta med delfiner: http://image.bayimg.com/faekeaaba.jpg " "Då tidelag (sexuella kontakter mellan människor och djur) är tillåtet, kan det ses som ett tecken på att den svenska staten uppmuntrar arter att experimentera."

Ehum...

Delfiner är ju förresten identiska med näbbmöss så du behöver i alla fall inte utvidga din folkuppdelning.

/staffan

Ylva sa...

De vill ha skyddszoner, gärna i ett varmt örike. Tror jag ska joina.