måndag 11 februari 2008

Jag kan äntligen ha hittat en meningsfull fritidssysselsättning



















Som om detta inte verkar tillfredställande nog så har vi även lärt oss "hur man räddar världens barn" idag.
1. Rehydrera (vatten med salt o socker, inte cocacola för det är inget salt i)
2. Zinkt behöver de små cellerna också. I afrika hade de visst inte spenat eller sill. Då fick vi tipset att zink även finns i tablettform.
3. Amma. Eller tillför mat.

Sen hade vi en föreläsning om hepatit. Föreläsaren var kinesiska så vi förstod inte vad hon sa. Sen skrev hon med en osynlig penna på tavlan. Sen visade hon overheadbilder som var så små att det inte gick att läsa vad det stod.

3 kommentarer:

Eric sa...

Jag vet en som är perfekt lämpad och en annan som faktiskt sökte jobbet.

Anonym sa...

Skulle inte jag vara lämplig, är det det du säger? :P

Eric sa...

Haha!

Nja, inte exakt så menade jag, du kan nog vara kärleksfull mot de små djuren och så, jag uttryckte mig dåligt.

Du kommer nog bli en bra flugornas herre.