söndag 30 mars 2008

Hemma

Umeå! Så skönt. Så fint. Blev glad av min lägenhet, den är allt rätt mysig trots allt. Lite svalt är det eftersom jag är en så fin människa som sänker värmen när jag ger mig av. Har bullar Ruben bakat. Har bröd mamma bakat. Tog massa saker till Amanda på tåget så hon kom och mötte upp när jag kom fram vilket var bra, nästan ännu bättre var att hon tog med man med bil. En sån skulle man ha. Hann till ica innan de stängde. Alltså: mjölk och fil och tomater och fetaost och ägg och sallad och creme fraiche i kylen nu. Ja!

Pratade lite med (min före detta klasskamrat) Axel på tåget, han är alltid på tåget, det är roligt. Sedan fikade jag med (min före detta klasskamrat) Cecilia. Bra med sällskap. Jag drack kaffe. Hon åt popcorn. Hon berättade att de haft respirationsdelen av organkursen innan påsk, tre dagar (ungefär tusen kapitel i Guyton), och att de ska ha thorax anatomi imorgon från åtta till tre!!!!!!!!!!! Ååååå. Stackars stackars stackars STACKARS stackars. Gud vad kul känner jag plötsligt, med bakteriers gramreaktion och virulensfaktorer och receptorer som virus binder och tenta snart! Vad som helst bara inte anatomi från åtta till tre.

Det är natt.

Inga kommentarer: