söndag 30 mars 2008

Finshopping

Varit på stan en sväng med mamma. Tänkte att jag kunde gå på Åhlens, men nej, det kunde jag inte för de har visst söndagsstängt. Såg ett par fina tygskor i dunklet genom glasdörren. Frustrerande. Vi gick på Coop istället, var såklart väldigt skoj, handlade:

tandkräm
en olivtvål
hårspray
hårtoning
ett äpple
två bananer
lila läkerol Gigants

mitt hår ska toppas (förlåt Eric, vet att jag sagt att du ska få klippa mitt ifall jag får klippa ditt, du får göra det en annan gång!), sedan tona. Ingen kommer se någon skillnad men det är ok.

När jag var liten älskade jag när det blev sommartid eftersom jag kunde sova länge på morgonen då (ja, kanske till åtta eller så) och inte behövde vänta en hel evighet på att få se lite tecknat på tv. Det här med en timme mindre att sova har dock mist lite av sin charm nu.

Inga kommentarer: