tisdag 4 mars 2008

Hinoi Team - Play With the Numbers

Jag testar en ny grej den här veckan. Kallar det "positiva veckan". Ska undersöka hur tanken och viljans kraft påverkar humöret.
Har någonstans kommit fram till att min ångest och oro i kroppen ligger på mycket högre nivå en den skulle behöva göra. Duggen gick ju fint och chansen att få jobb på psyk i sommar verkar helt realistiska. Gäller att uthärda hemska labbtimmar och sluta störa mig på allt bara. Jag gillar ju att labba egentligen, vill tillochmed jobba som labbass i sommar beroende på hur många veckor på psyk jag får. Men labbarna på kursen nu är hemska. Noll struktur. Felinformation av öststatsassistenter som tycker att vi är dumma i huvudet och skrattar åt de som gjort fel aka gjort som det står i manualen (utom jag och Sofia, vi var de enda som lyckades få singlecellstreakandet att funka första gången).Dötiden runtomkring. Långt till kaffet på centralhallen som höjts till ockerpriset 8 kronor.

Bara glad musik i ipoden denna veckan alltså. Sanktioner på Weeping willows. Äta frukt. Umgås med folk. Och kolla på japanpop.
Vet inte hur rörelserna kommer funka på eventuell punkklubb på fredag men det ger sig.

Inga kommentarer: