tisdag 4 mars 2008

Tristess

Jag har två nya böcker sedan i fredags.

1. En Atlas, varje redig kvinna behöver en atlas.

2. "KÖP!", kanske snyggaste boken någonsin. Fylld av vackra helsidesstora reklambilder från 40-, 50 och 60-talen. Härliga nya material (typ Banlon), baddräkter, tvättmedel, mellanöl, fräcka mopeder, tandkräm, kyssäkta läppstift. Cyklar. Pommac.





Köpte en kornblå tight trikåkjol med hög midja på Gina Tricot också så matchat med min svarta body hade jag alltså både över- och nederdel därifrån i fredags, crazy.

Annars känns det som om jag just landat med ett flygplan, har massa lock för mina öron. Det är obehagligt. Orkade inte till skolan i morse men har varit och gjort lite encellsutstryck nu efter lunch med Ulrica. Hon åker till New York imorgon, det är inte riktigt rättvist.

Inga kommentarer: