söndag 13 april 2008

ohbabyohbabybabyohoh

just nu känns det som att saker har blivit uträttade i helgen. bra!

först tenta, sen en piratfest, sen tvätta sängkläder, sen en blomkåls och glass au four-middag (fatta sunkigt men underbart att komma hem på natten och äta glass au four-rester), sen umeå beat collective och sist men inte minst åtta timmar på intensiven.

idag fick jag se en sån här-kanske inte den mest legitima känslan att ha men måste erkänna att det var lite spännande när det sprutade blod på golvet. det var tredje gången jag var där och ångesten börjar nästan släppa. det kommer nog att funka detta ändå. tackar gud för det.

jag gillar ubc. jag gillar musiken, lokalen och folket. vad än eric säger. att dansa sig till trans. de har en grym musikblogg också.
fast kan ha varit min outfit som gjorde halva jobbet. brukar nästan vara så ibland. grå clownbyxor från monki som man får världens största äs i och blåvitrandigfjortisslampetopputanbhsåattdetsynsattmaninteharnågrabröst, massor med halsband och en blå och en röd strumpa. wonderbar.

imorse slutade vår spis att fungera. alla plattorna. och jag har inga matlådor kvar. skit också.

1 kommentar:

Anonym sa...

thanks for suport!