tisdag 13 maj 2008

Fick ett mejl.

"ILOVEBORAS.SE är ett antal göteborgare som, nyfikna på sin östliga grannstad, ägnar sig åt att bit för bit dissekera den regniga modehuvudstaden. ILB åker på fylle-expeditioner, diskuterar utbildningspolitik och försöker med bloggen som medium driva opinion i frågan om huruvida Borås verkligen är sjukt tråkigt.

Vi söker dessutom alltid gästbloggare så om du har någon relation till Borås - hör av dig genom att svara på detta mejl.

/ILB"

Tror jag har åkt igenom Borås en gång. Tror att Elfsborg är dåliga fast att jag hade deras tränare som gympalärare i ettan på gymnasiet. Känner en som gått frisör där. Tror att Borås utnämndes till sverigen tråkigaste stad nångång. Tror att den är det också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hör ju jag att ni inte läst någonting på bloggen. Inbillar mig att Borås och Umeå har ganska mycket gemensamt även om jag knappt varit i Umeå. Är ni säkra på att Borås blivit utnämnd till Sveriges tråkigaste stad?

Ylva sa...

det var ryktet när jag bodde i falkenberg :)