torsdag 29 maj 2008

motivationen

Jag har ganska dåligt med pluggvilja. Det är soligt ute och jag är fortfarande på Mb och jag känner mig lite trött på detta och ganska sugen på lite ledigt och lite miljöombyte (som läsare bör man här främst assocciera till den kommande tågluffen och inte lika mycket till det efterföljande Bodenhänget) även om att vara i Umeå onekligen har sina fina sidor.

Jag vill köpa några somriga tunna baslinnen att glida runt i i Berlin mm och kanske ett par himmelsblå shorts.

Har gjort listor och gloslappar. Det är pyssligt och pyssligt är bra. Borde repetera olika typer av membranpotentialer för att slippa bli så konfunderad över arytmierna men det tar emot. Tror jag ska ge upp här och gå till ica och köpa potatisar, koka dem och sedan göra egen potatissallad i helgen, mums.

Promenad eller film eller bådadera med Y och Frida ikväll.

Inga kommentarer: