torsdag 12 juni 2008

en dag i veckan


i stockholm har de indiegympa. jävla lyllos.
60 m härifrån finns det bodypump där de iofs spelar låtar som meet her at the love parade men ändå.

(du staffan ursäkta att jag lurade dig att vilja hänga på och träna idag men mina lår gör så jävla ont. är inte imorgon kl16.00 en väldigt bra tid så säg? så känner man sig sådär lagom fast och fin när vi dansar till ramoneslåtar på scharre efteråt? )

okej. inte tänka surtankar om stockholmare nu igen. ska gå och duscha och sånt fjanteri, äta mina havregryn och se fram emot picknick med antonini i det underbara (nja) vädret. jag har bakat focattia. bara öva lite mer på gitarrintrot till min favoritsmithslåt "back to the old house".

1 kommentar:

Anonym sa...

har inget emot att hoppa runt till ramones. men jag kommer kräva pengarna tillbaka om de nån gång spelar florence valentin på iksu. det är sommarens mest plågsamma p3-hit på jobbet.

slutar först fem så inget pass för mig.