tisdag 10 juni 2008

roundup

jag köpte en elgitarr igår till mitt sommarprojekt lärasigspelagitarr.
kände det var dags att spela något tuffare än fiol och piano och annat fjanteri. gitarren är röd (matchar min tatuering!) och det var stjärnor på paketet så den måste nog vara en riktigt bra en. sitter och spelar the smithslåtar tills fingrarna och ögonen blöder.

jag fick en laserpekare på goknas i lördags eller fredags eller när det var. allt var gott i ylvahimlen. snart kommer det en ny blomma på min pelagon.

min nya kombo har sjukt mycket film. alla säsonger av buffy. omg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken fin människa ni verkar ha fått tag på. buffysamlingar värmer mitt hjärta.

bodypump imorgon skulle kanske funka. bara det är på kvällen så.

Eric sa...

Jag vet inte om det verkligen var så att du fick laserpekaren, du stal den från mig din tjyv. Och JAG fick den, antagligen för att jag är mest coolast.

Ylva sa...

jag FICK den av dig!

Eric sa...

Nej, det fick du inte. Du fick LÅNA den.

Fast nu är det lite svårt att få tillbaka den.

Ylva sa...

hmpfgrumpf...du kan få låna den av mig i höst :)