tisdag 10 juni 2008

hejdå

Sitter här lite småpirrig och vet inte riktigt vad jag ska göra, ryggsäcken packad och nyduschad. Mamma och pappa på sina jobb, E och R sover, så det är tyst och lugnt här. Flyget går strax efter två från Luleå.

Einar tog alltså studenten i torsdags och en massa folk var här och gratulerade och åt mat och fika, det var nice. Sedan fick jag finbesök av Klas. Också nice.

Det är mulet, fem grader och storm här idag. Deppigt. Tur att jag ger mig av. Hoppas på lite bättre i alla fall i Tyskland resten av veckan även ifall det inte verkar vara högsommarvärme direkt. Bra alltså att jag hittade duvblå jacka för 30kr på bästa affären "Veckans allehanda" igår. Köpte ryggsäck också. Den är så fin. Tänkte att det var en deppig sak att handla för relativt dyra pengar men det var det inte. Vi har redan en fin relation känner jag. Tror vi kommer få det trevligt ihop.

Inga kommentarer: