onsdag 2 juli 2008

helt bra

idag har jag övat mig på att göra saker själv och känna mig okej med det.

tog mig en liten busstur till myrorna där jag köpte skärpet på bilden av min arm och en tur till staden där jag köpte klänningen. sen satt jag en stund på schmäck och övade mig på att själv helt avslappnat sitta och dricka en latte och läsa en bok medan en regnskur masade sig förbi umeå. slutsatsen blev att jag trivs alldeles utmärkt i mitt eget sällskap. att det är en söt skånsktalande kille som jobbar på schmäck var bara ett plus.

köpte ett tvåmannatält som jag och elias ska sova i på emmaboda också. eller kanske. kostade 40 spänn på myrorna och såg fräscht ut så jag slog till utan att orka kolla om alla delar fanns med. nu mat och vila för jag ska passa patienter hela natten lång.

förövrigt en lite förfrågan till staffan och filip om ni läser: soul, lördag på plaza. kom igen. det kommer bli great!

6 kommentarer:

Anonym sa...

det slår mig först nu. inga versaler längre. mohahaha.

Ylva sa...

men orka.

Aina sa...

valdigt fin klanning Ylvis! Vi ar i Paris, har vintageshoppat en kjol idag. Imorgon ska vi pa Louvren.

Ylva sa...

när kommer du hem till mig uhuhuhuhu!?

Anonym sa...

visst kan vi dansa.

Anonym sa...

vad fint! puss o kram