söndag 7 september 2008

sön

Sitter och lyssnar på Bowie och slår upp några ord på nomenklaturlistan vi fått. Så nära plugg jag kommer i helgen verkar det. Det är inte så kul kan tilläggas. Jag känner mig trött. Blev mer eller mindre fest både fredag och lördag trots att jag inte haft planer på det. Synd att dagarna blir så korta ifall man är uppe sent. Gillar inte "klockan är tre och det känns som morgon"- känslan (mer eller mindre slösa bort en ledig dag) men det är självförvållat så inte klaga, inte alls. Gick promenad med Ylva vilket var skönt, fin dag ute, kändes som evigheter sedan jag andats ren luft men var det inte.

Köpte grå rock/kappa i lördags på kupan, fina grejer, kommer bli bra i höst som komplement till röda skinnjackan. Även ful brosch som är ett par blå glasögon. Ska pimpa dem nu tror jag.

Inga kommentarer: