söndag 7 september 2008

ylvas neuen bloggentippsen: stockholmsnatten

jag är inte en 30-something mediaklubbsnubbe i stockholm men känner nog ändå igen mig i kombon "vara osäker på om man är rätt/tycka alla andra är fjantar", fast det skulle jag såklart aldrig erkänna. och så får de med ullared på ett hörn också (jag gick på högstadiet i ullared, fyfan).
sjukt kul strippar hursomhelst, som har kommit (ska komma?) som bok.

ny vecka imorgon, det betyder läsa om mer cancer! borde nog köra nån timme idag också kanskekanske, typ 50 sidor kvar på neoplasikapitlet... men vill ta en promenad med aina först. lite svårt att veta vad man ska plugga på också, de verkar ha blandat ämnen ganska skojfriskt på schemat.
den här terminen har vi i casegrupperna fått egna grupprum att hänga i, väldigt lyxigt är vad det är. har en kaffekokare över som ligger och kräpar som jag funderar på att ställa i min grupps rum. sen får vi fixa en hylla till böckerna så man slipper släpa 1600sidorsboken varenda dag, sätta upp lite fina gardiner och kanske en pelagon. kommer bli urtjusigt.

annars vill jag mest ha mina paket. nejnej, inte presenter, utan saker jag själva slitit (tömt slem och sånt) för att få. låt oss kalla det presenter till mig själv för att jag står ut med mig.
1. fysiologibok. bra sak att ha.
2. morrisseyklocka. it´s always time for morrissey vettu.
3. mp3-spelare. shiny! shufflen har tjänat mig väl men nu är det byebye.
4. wesc-lurar. kap! och fina! dubbla priset på stan.

Inga kommentarer: